Αστυνομικά μυθιστορήματα και θρίλερ βάζουν φωτιά στον Ιούνιο

Και προκαλούν τους λάτρεις του είδους

Οι αστυνομικές υποθέσεις, τα ψυχολογικά θρίλερ και οι ιστορίες μυστηρίου πάντα βρίσκουν τον τρόπο να κεντρίζουν τον ενδιαφέρον των αναγνωστών και να παίζουν με την αδρεναλίνη τους. Και καθώς μύρισε καλοκαίρι, οι εκδοτικοί οίκοι αποφάσισαν να κλείσουν το μάτι στους φανατικούς θαυμαστές του σασπένς, της δράσης και της αγωνίας και να τους  εντυπωσιάσουν με συναρπαστικούς τίτλους και καθηλωτικές εξιχνιάσεις εγκλημάτων.

Οι εκδόσεις Bell ρίχνουν τα πρώτα βέλη λίγο πριν μπει δυναμικά ο Ιούνης, με την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου αστυνομικού μυθιστορήματος του Γρηγόρη Αζαριάδη «Η Οργάνωση». Είναι δομημένη στα πρότυπα μιας πολυεθνικής εταιρείας με διαχωρισμένους τομείς και διαφορετικούς υπεύθυνους για κάθε τομέα: πορνεία, ναρκωτικά, εκβιασμοί, δικαστικές αποφάσεις, δολοφονίες. Έχει απλώσει τα πλοκάμια της στη δικαιοσύνη, στα ΜΜΕ, στην αστυνομία, στην πολιτική –παντού.  Είναι ένα πανίσχυρο και αόρατο κύκλωμα διαφθοράς και διαπλοκής που ελέγχει τα πάντα στην κοινωνία μας.  Είναι μια Υπερκυβέρνηση του οργανωμένου εγκλήματος.  Είναι η Οργάνωση. Η αστυνόμος Τρύπη και η ομάδα του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής ταξιδεύουν σε αχαρτογράφητα ύδατα, στον θολό ωκεανό του οργανωμένου εγκλήματος με αντιπάλους αδίστακτους κακοποιούς… Εκεί όπου βασιλεύει η διαφθορά σε κάθε επίπεδο και ελλοχεύει ο αμείλικτος κίνδυνος για τη ζωή τους ανά πάσα στιγμή.

Στις 10 Ιουνίου, τη σκυτάλη παίρνει το καθηλωτικό μυθιστόρημα της Κικής Τσιλιγγερίδου «Η τελευταία θυσία». Ένα μυθιστόρημα για την απώλεια της παιδικής ηλικίας, για τον έρωτα και την απιστία, το πάθος και τη ζήλια, το τώρα και το τότε. Η Ρεβέκκα επιστρέφει στη σκυθρωπή Άργιλο, το μικρό χωριό της Χαλκιδικής όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, είκοσι ολόκληρα χρόνια μετά την άτακτη φυγή της από εκεί, όταν η ζωή της καταστράφηκε από ένα τρομερό ατύχημα. Ο γκρεμός στο Ακρωτήριο δεν άλλαξε και δεν παραμόρφωσε μόνο την ίδια για πάντα, αλλά σκότωσε και την καλύτερή της φίλη, την Ισμήνη, που μαζί της την ένωναν πολύ περισσότερα πράγματα από μια κοινή παιδική ηλικία. Αυτό που τη φέρνει πίσω είναι μια ολόιδια τραγωδία: ένα ακόμη κορίτσι που πέφτει από τον ίδιο γκρεμό, βρίσκοντας φρικτό θάνατο. Αυτοκτονία; Ατύχημα; Ή έγκλημα;

Την ίδια μέρα, οι εκδόσεις Bell βγάζουν από τη φαρέτρα τους δυο δυνατά βιβλία ξένης λογοτεχνίας. «Οι ανώνυμοι» του John Connolly, ένα μυθιστόρημα που κόβει την ανάσα.  Στο Άμστερνταμ, τρεις άνθρωποι σφαγιάζονται σ’ ένα σπίτι κοντά σ’ ένα κανάλι, οι σοροί τους τοποθετούνται γύρω από το σταυρωμένο σώμα του πατριάρχη τους, του Ντε Γιάχερ –ρυθμιστή, ενδιάμεσου και έμπιστου φίλου του επαγγελματία δολοφόνου ονόματι Λούις. Οι υπεύθυνοι γι’ αυτούς τους φόνους είναι Σέρβοι εγκληματίες πολέμου. Πιστεύουν ότι μπορούν να ξεφύγουν από τη δίκαιη τιμωρία τους, επιστρέφοντας στην πατρίδα τους. Κάνουν λάθος. Γιατί ο Λούις έχει φτάσει στην Ευρώπη για να τους κυνηγήσει: πέντε δολοφόνοι πρέπει να βρεθούν και να τιμωρηθούν πριν εξαφανιστούν στην ανατολική Ευρώπη. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα. Το έκτο πρόσωπο της δολοφονικής παρέας.

Ένα μυθιστόρημα γεμάτο ανατριχιαστικές στιγμές αγωνίας και ακριβή γνώση των παρασκηνίων της πολιτικής, έρχεται για να τρελάνει την αδρεναλίνη των αναγνωστών. «Κράτος τρόμου» των Hillary Rodham Clinton και Louise Penny (μτφρ. Νίκος Ιβραηνίας). Έπειτα από μια ταραχώδη περίοδο στην αμερικανική πολιτική σκηνή, μια νέα κυβέρνηση ορκίζεται και, προς μεγάλη έκπληξη όλων, ο πρόεδρος επιλέγει μια πολιτική του αντίπαλο για την καίρια θέση της υπουργού Εξωτερικών. Κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσημης ομιλίας του προέδρου στο Κογκρέσο, μια νεαρή διπλωματική υπάλληλος που ασχολείται με θέματα του Πακιστάν στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, δέχεται ένα περίεργο SMS από έναν άγνωστο αριθμό. Πολύ αργά, αντιλαμβάνεται πως το μήνυμα είναι μια βιαστικά κωδικοποιημένη προειδοποίηση. Κάτι που ξεκινά σαν μια σειρά από φαινομενικά τρομοκρατικές επιθέσεις, αποδεικνύεται πως είναι η αρχή μιας σκακιστικής παρτίδας που αφορά το εύφλεκτο και δαιδαλώδες πολιτικό περιβάλλον στο Πακιστάν, το Αφγανιστάν, και το Ιράν∙.

Στις 24 Ιουνίου, ο John Killian επιστρέφει για να παρασύρει όσους αγαπούν τα μυθιστορήματα τρόμου, σε μια ξέφρενη κούρσα με τα «Πειράματα». Αυτό που ήθελε ο Ντον Μπάρκερ ήταν να πάει επιτέλους στο εξοχικό σπίτι που τόσο ανέλπιστα κληρονόμησε έξω από μία μικρή πόλη του Τέξας, και να κάτσει εκεί ολομόναχος για να γράψει το βιβλίο του. Δεν ήθελε ούτε τον φίλο του τον Πρινς, ούτε τα δυο κορίτσια που εκείνος επέμενε να φέρει μαζί του. Όμως έπρεπε να τους ανεχτεί. Αλλά εκείνο που ξεκινά σαν ανέμελη εκδρομή θα γίνει η φυλακή τους όταν μια ομίχλη θα κυκλώσει την περιοχή, και σύντομα θα εξελιχθεί σε μία εφιαλτική κατάβαση στην Κόλαση. Γιατί το σπίτι δεν είναι μόνο του. Για να μην χαθούν μέσα σε έναν εφιάλτη, ο Ντον και οι τρεις φίλοι του θα πρέπει να τα βάλουν με τους δαίμονές τους — θα πρέπει να ζήσουν και να πεθάνουν στα άκρα. Η νέα διάσταση του τρόμου είναι εδώ.

Οι εκδόσεις Κλειδάριθμος εμφανίζουν την «Κόκκινη βασίλισσα» στη σκακιέρα των θρίλερ, ένα καθηλωτικό μυθιστόρημα διά χειρός Χουάν Γκόμεθ-Χουράδο. Η Αντόνια Σκοτ είναι ξεχωριστή. Πολύ ξεχωριστή. Δεν είναι αστυνομικός, ούτε εγκληματολόγος. Δεν έχει κρατήσει ποτέ όπλο, ούτε έχει φορέσει σήμα, αλλά έχει διερευνήσει, εξαιτίας της μοναδικής της ευφυίας, δεκάδες εγκλήματα. Εδώ και τρία χρόνια ζει αποτραβηγμένη στη σοφίτα της στο Λαβαπιές. Αυτά που έχει χάσει είναι πολύ πιο σημαντικά από αυτά που την περιμένουν εκεί έξω. Η Αντόνια Σκοτ δεν δέχεται επισκέψεις. Γι’ αυτό δεν της αρέσει καθόλου, μα καθόλου, όταν ακούει άγνωστα βήματα να ανεβαίνουν τις σκάλες μέχρι τον τελευταίο όροφο. Όποιος και να είναι, η Αντόνια είναι σίγουρη ότι έρχεται γι’ αυτήν.

Οι εκδόσεις Πατάκη βάζουν φωτιά στο μυστήριο, ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες στο «Σπίτι των φωνών» του Ντονάτο Καρρίζι (μτφρ. Μαρία Οικονομίδου). Ο Πιέτρο Γκέρμπερ δεν είναι ένας συνηθισμένος ψυχολόγος. Ειδικεύεται στην ύπνωση και οι ασθενείς του είναι παιδιά. Η φήμη του Πιέτρο εξαπλώνεται σε όλη τη Φλωρεντία, γίνεται γνωστός ως «ο υπνωτιστής των παιδιών». Όταν δέχεται ένα τηλεφώνημα από μια Αυστραλή συνάδελφό του, ο Πιέτρο αντιδρά με αμηχανία και δυσπιστία, καθώς η Χάννα Χολ, η ασθενής που καλείται να αναλάβει, είναι ενήλικη. Η Χάννα βασανίζεται από την έντονη ανάμνηση μιας ανθρωποκτονίας, που ίσως να μην είναι πραγματική. Ο μόνος που μπορεί να εξακριβώσει αν αυτό το θραύσμα μνήμης από την παιδική της ηλικία ανταποκρίνεται στην αλήθεια ή όχι είναι ο Πιέτρο Γκέρμπερ. Ο Πιέτρο θα προσπαθήσει να αφυπνίσει το κοριτσάκι που ζει ακόμα μέσα στη Χάννα, η οποία κάθε άλλο παρά εύθραυστη και αδύναμη είναι. Αποκαλύπτει σταδιακά ένα κορίτσι με πολλά ονόματα, που ζούσε ευτυχισμένο με την οικογένειά του σ’ ένα μαγευτικό μέρος, μακριά από τα βλέμματα των ξένων: το αποκαλούμενο «σπίτι των φωνών».

Στις 23 Ιουνίου, ο Jo Nesbo και οι εκδόσεις Μεταίχμιο προσκαλούν τους αναγνώστες στο «Νησί των αρουραίων» (μτφρ. Κρυστάλλη Γλυνιαδάκη). Πρόκειται για τη δεύτερη συλλογή ιστοριών του Jo Nesbo μετά τον Άρχοντα της ζήλιας. Πέντε ιστορίες που διαδραματίζονται στο εγγύς μέλλον. Καλώς ήρθατε στο «Νησί των Αρουραίων» και στην Αμερική μετά την πανδημία, εκεί όπου η ελίτ περιμένει στην κορυφή ενός ουρανοξύστη να εγκαταλείψει την πόλη ενώ οι μάζες παλεύουν για την επιβίωση στους δρόμους. Στο «Καταστροφέας», ένας επιστήμονας που μελετά την πιθανότητα της αθανασίας έχει βρει επιτέλους έναν καταστροφέα μνήμης που θα τον βοηθήσει να ξεχάσει τα πάντα, πριν να είναι πολύ αργά. «Τα τζιτζίκια» λένε την ιστορία δύο αδελφικών φίλων που πηγαίνουν στην Παμπλόνα για τις ταυρομαχίες όταν ερωτεύονται το ίδιο κορίτσι. Στο «Αντίδοτο» ακολουθούμε έναν αποξενωμένο γιο με κρυφή ατζέντα που επισκέπτεται τον πατέρα του σε ένα εκτροφείο φιδιών στην Αφρική. Τέλος, στον επικό και βάναυσο «Μαύρο Ιππότη», συναντάμε έναν ψυχολόγο που τυγχάνει να εργάζεται και ως πληρωμένος δολοφόνος για λογαριασμό μιας μεγάλης εταιρείας.

Από τις εκδόσεις Πόλις έρχονται τα «Mad dogs» του James Grady (μτφρ : Άλκηστις Τριμπέρη). Ο συγγραφέας του θρυλικού κατασκοπικού μυθιστορήματος «Οι έξι μέρες του Κόνδορα», προσφέρει, ακολουθώντας την ξέφρενη πορεία των αξιαγάπητων ηρώων του και εμποτίζοντας τη γραφή του στον παρανοϊκό τρόπο σκέψης τους, με υπέροχους παραληρηματικούς διαλόγους, μια συναρπαστική περιγραφή κατασκόπων σε απόγνωση, που αγωνίζονται μέσα στο ντελίριό τους να ανακαλύψουν την αλήθεια απέναντι σε έναν κόσμο που είναι όντως απειλητικός και εχθρικός. Κάπου στο Μέιν, στην καρδιά ενός δάσους, βρίσκεται κρυμμένο ένα πολύ ειδικό ψυχιατρικό νοσοκομείο. Εδώ εγκλείονται πράκτορες της CIA όταν επιστρέφουν από τις άκρως απόρρητες και ιδιαίτερες αποστολές τους, κουβαλώντας βαριά ψυχικά τραύματα, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται η Υπηρεσία. Ένα απόγευμα, ο ψυχίατρος που είναι επιφορτισμένος με την παρακολούθηση πέντε από αυτούς, βρίσκεται δολοφονημένος. Ο φόνος, πιστεύουν οι πέντε, τέσσερις άντρες και μία γυναίκα, φέρει τη σφραγίδα της Υπηρεσίας και είναι βέβαιοι ότι θα τους ασκηθεί δίωξη για ανθρωποκτονία. Μόνη διέξοδός τους η φυγή προς την Ουάσινγκτον. Πώς όμως θα ταξιδέψουν, χωρίς χρήματα, χωρίς όπλα και, το κυριότερο, χωρίς τη συνήθη φαρμακευτική αγωγή τους από την οποία είναι απολύτως εξαρτημένοι;

Λίγο πριν ανοίξει τις πύλες του το καλοκαίρι, ένα δυνατό μυθιστόρημα έρχεται από τις εκδόσεις Μίνωας. «Βλέμμα από γαλάζιο» του Μπέιαρντ Λούι (μτφρ. Μαρία Φ. Φακίνου). Στη Στρατιωτική Ακαδημία του Ουέστ Πόιντ, τη γαλήνη μιας βραδιάς του Οκτώβρη του 1830 έρχεται να διαταράξει η ανακάλυψη της σορού ενός νεαρού δοκίμου, η οποία κρέμεται από ένα σκοινί λίγο έξω από τις εγκαταστάσεις του στρατοπέδου. Το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας δεν φαίνεται απίθανο, όμως το επόμενο πρωί ένα ακόμα αποτρόπαιο στοιχείο έρχεται στο φως: κάποιος έχει αφαιρέσει την καρδιά από το πτώμα. Ανήμπορη να δώσει απαντήσεις και θέλοντας απεγνωσμένα να αποφύγει κάθε αρνητική δημοσιότητα, η Ακαδημία απευθύνεται στον Ογκάστους Λάντορ, έναν πρώην αστυνομικό, φημισμένο για τις αποτελεσματικές πρακτικές του τον καιρό που δούλευε στη Νέα Υόρκη. Καθώς ο Λάντορ αρχίζει να ανακρίνει τους σπουδαστές που γνώριζαν τον νεκρό, ανακαλύπτει έναν πρόθυμο βοηθό στο πρόσωπο ενός κυκλοθυμικού και ενδιαφέροντα νεαρού δοκίμου. Το όνομά του; Έντγκαρ Άλαν Πόε. Οι δύο άντρες, διαφορετικής ηλικίας αλλά παρόμοιας ευφυΐας, συνεργάζονται στενά και αναπτύσσουν μια βαθιά σχέση, καθώς οι έρευνες τους οδηγούν σε έναν κρυφό κόσμο με μυστικές λέσχες, τελετουργικές θυσίες και ακόμα περισσότερα πτώματα.

Η εκπληκτική τριλογία «Άλεξ», «Ανν» και «Ιρέν» έρχεται από τις εκδόσεις Μίνωας σε σχήμα pocket, για να μυήσει όσους αγαπούν το μυστήριο και τη δράση στον σαγηνευτικό κόσμο του Πιερ Λεμέτρ.  Ο Λεμέτρ, βραβευμένος με Goncourt, ξετυλίγει με μαεστρία το αδράχτι της ατμοσφαιρικής αγωνίας και χειρίζεται επιδέξια τους κώδικες του νουάρ μυθιστορήματος: κλιμάκωση της έντασης σε κάθε σελίδα, ανατροπή των βεβαιοτήτων, καταιγιστική πλοκή και απρόβλεπτο φινάλε.

Στις 9 Ιουνίου, ο συγγραφέας Βαγγέλης Μπέκας βυθίζεται στα αχαρτογράφητα νερά του μυστηρίου με «Παγωμένα πέλματα» και τις εκδόσεις Ψυχογιός. Η υπαστυνόμος Σοφία Μήτση νομίζει πως είναι τυχερή. Το όνειρό της να πάρει μετάθεση στο Ανθρωποκτονιών επιτέλους το όνειρό της πραγματοποιείται και είναι σίγουρη ότι η ζωή της θα αλλάξει προς το καλύτερο. Ο προϊστάμενός της, όμως, καυχιέται ότι βάζει τα θηλυκά στη θέση τους και την προσγειώνει απότομα στην πραγματικότητα. Την ημέρα που η Σοφία αναλαμβάνει υπηρεσία, μια γυναίκα εντοπίζεται νεκρή στο διαμέρισμά της – και αυτό είναι μόνο η αρχή. Αναζητώντας τη διαλεύκανση του μυστηρίου, η Σοφία θα οδηγηθεί σε σκοτεινά στενά της Αθήνας και του Πειραιά. Τα βήματά της θα διασταυρωθούν με εκείνα του Θωμά Δήμου, πρώην δημοσιογράφου και νυν ιδιωτικού ερευνητή. Συναρπαστικοί ήρωες και ανατρεπτική πλοκή σε ένα σύγχρονο μυθιστόρημα για την αξία της φιλίας και τη μάχη των φύλων σε μια Αθήνα που ανοίγεται στη θάλασσα.

Την ίδια μέρα, κυκλοφορούν και ξεχωριστοί τίτλοι της αξεπέραστης Agatha Christie, με το «Εγκλήματα στην καρδιά του καλοκαιριού» να κάνουν την αρχή. Μια υπέροχη συλλογή 12 ιστοριών ιδανική για ανάγνωση τις ηλιόλουστες μέρες του καλοκαιριού… Καλοκαίρι – καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει, αυξάνεται και η ροπή προς το κακό. Από την Κορνουάλη ως τη Γαλλική Ριβιέρα, με φόντο το αρχαίο ιερό των Δελφών ή τα σπίτια της βρετανικής επαρχίας, οι πιο διάσημοι ήρωες της Άγκαθα Κρίστι λύνουν τα σατανικότερα εγκλήματα κάτω από τις καυτές αχτίδες του ήλιου. Αράξτε σε μια ξαπλώστρα και απολαύστε μοναδικές ιστορίες με ανατρεπτική πλοκή και αγωνιώδη κλιμάκωση διά χειρός της πλέον αγαπημένης συγγραφέως όλων των εποχών.

Τον Ιούνιο, ο Δημήτρης Μαμαλούκας δηλώνει πως «Τα πτώματα δεν πληρώνουν» από τις εκδόσεις Κέδρος.  Ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Νετούνο είναι ένας άνθρωπος διαφορετικός από τους άλλους. Από τη μνήμη του έχουν σβήσει περίοδοι ολόκληρες, βλέπει εικόνες από το μέλλον και κατέχει ένα ιδιαίτερο και μοναδικό χάρισμα. Ζει στην Αθήνα, σ’ ένα υπόγειο μπούνκερ κυκλωμένος από τη μοναξιά, παρέα με τα βιβλία, τα κόμικς και τους δίσκους του. Όταν η Σάντι, ένας παλιός του έρωτας, τον καλεί να βρει το μικρό παιδί της που απήγαγαν κάποιοι, ο Νετούνο θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον Μπιλ και τον Χίκοκ, ένα δίδυμο αδίστακτων πληρωμένων δολοφόνων. Για δύο μέρες θα ζήσει ένα ξέφρενο κυνηγητό γεμάτο αίμα και θάνατο. Το χρήμα το λατρεύουν όλοι εκτός από τα πτώματα.

Στις 20 Ιουνίου, ο αγαπημένος Ράγκναρ Γιόνασον παλεύει να διαλύσει την «Ομίχλη» (μτφρ. Βίκυ Αλυσανδράκη) με το νέο του συναρπαστικό μυθιστόρημα από τις εκδόσεις Καστανιώτη. 1987. Ένα απομονωμένο σπίτι στα ανατολικά της Ισλανδίας. Ένα ζευγάρι, με τη χιονοθύελλα να μαίνεται έξω, κάνει το λάθος να αφήσει έναν μυστηριώδη άντρα να μπει μέσα. Πρόκειται για έναν απροσδόκητο επισκέπτη, έναν ψεύτη, έναν δολοφόνο. Και δεν θα επιβιώσουν όλοι από αυτή τη νύχτα. Το βιβλίο που (μετά τα μυθιστορήματα Το σκοτάδι και Το νησί) ολοκληρώνει την τριλογία με πρωταγωνίστρια την επιθεωρήτρια Χούλντα Χερμανσντότιρ. Ο Ράγκναρ Γιόνασον είναι ο νέος ανερχόμενος αστέρας του σκανδιναβικού νουάρ, ανανεώνει το είδος και έχει ήδη αγαπηθεί από τους αναγνώστες και στην Ελλάδα.

Από τις εκδόσεις Καστανιώτη έρχεται στις 6 Ιουνίου και το αστυνομικό μυθιστόρημα του Νεοκλή Γαλανόπουλου «Βάσει σχεδίου». Η έρευνα για το ύποπτο θανατηφόρο τροχαίο, που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας ο απόστρατος ταξίαρχος της αστυνομίας και νυν δημοφιλής ‒λόγω τηλεόρασης‒ ιδιωτικός ντετέκτιβ Βαγγέλης Διαλυνάς, θα τον οδηγήσει στη νεαρή ζάπλουτη κληρονόμο Ελευθερία Μώρου, η οποία, αν και ιδιοκτήτρια-ένοικος μιας μεγαλοπρεπούς έπαυλης στην Κηφισιά, βγαλμένης λες από μυθιστόρημα του Γιάννη Μαρή, δεν έχει ‒και ούτε θέλει να έχει‒ καμία σχέση με «αριστοκρατικά τζάκια». Ο Διαλυνάς δεν θα αργήσει να διαπιστώσει ότι η απλή, προσηνής και μάλλον αιθεροβάμων δεσποινίς με τις καλλιτεχνικές τάσεις και φιλοδοξίες –καθώς και η επίζηλη περιουσία της, ασφαλώς– βρίσκεται στο επίκεντρο μιας σκοτεινής υπόθεσης με περίεργα «δυστυχήματα», οικογενειακά μυστικά και κακόβουλα ψέματα. Το κλειδί του μυστηρίου, όμως, δεν είναι το μόνο κλειδί που κρατάει η Μώρου. Κρίνοντας από αρκετά δείγματα ασυνήθιστης για το χαρακτήρα του και αντίθετης προς τη φήμη του συμπεριφοράς του βετεράνου ντετέκτιβ, ήδη από τη μέρα της αρχικής γνωριμίας τους, θα έλεγε κανείς ότι η Μώρου κρατάει και το κλειδί της καρδιάς του…

Από τις εκδόσεις Διάπλαση, έρχεται το συγκλονιστικό μυθιστόρημα της Τζούλια Χέμπερλιν «Στο σκοτάδι είμαστε όλοι ίδιοι». Ένα ψυχολογικό θρίλερ με πολλή αγωνία, μυστήριο, ανατροπές, που βασίζεται κυρίως στις διαταραγμένες προσωπικότητες των ηρώων, που αντιδρούν παρορμητικά, χωρίς λογική, οδηγώντας διαρκώς τις εξελίξεις σε δρόμους που κανείς δεν περιμένει. Ένα μυθιστόρημα με γρήγορο ρυθμό και κινηματογραφική πλοκή. Δέκα χρόνια κλείνουν από τη μυστηριώδη εξαφάνιση της Τρουμανέλ Μπράνσον και τους πατέρας της Φρανκ, με μοναδικό στοιχείο ένα αποτύπωμα με το αίμα της δεκαεννιάχρονης κοπέλας. Οι αφίσες με το πρόσωπό της εξακολουθούν να είναι κολλημένες σε καίρια σημεία, σαν να κρατούν ζωντανή την υπόσχεση του τότε, πως θα τη βρουν. Ένα ντοκιμαντέρ με αφορμή την επέτειο των δέκα χρόνων, φαίνεται να ταράζει και πάλι τα νερά στην κλειστή κοινωνία αφού η πλειονότητα των πολιτών θεωρούν πως ο αδερφός της κοπέλας, ο Γουάιτ, είναι ο δράστης, αν και ο τότε αρχηγός της αστυνομίας Τάκερ δεν βρήκε ενοχοποιητικά στοιχεία εναντίον του. Η αστυνόμος Οντέτ Τάκερ, κόρη του εκλιπόντος αρχηγού, αναλαμβάνει να ψάξει εκ νέου τα στοιχεία και έρχεται αντιμέτωπη με μυστικά και ψέματα που συγκλονίζουν και την αναγκάζουν να ξεπεράσει φοβίες και ενοχές.

Από τις εκδόσεις Ίκαρος έρχονται «Οι ναυαγοί του Αυγούστου», το τρίτο μέρος της «Τριλογίας του βυθού» της Ευτυχίας Γιαννάκη. Ένα βιβλίο που ισορροπεί στο λεπτό όριο όπου ένα πραγματικό και ανεξιχνίαστο έγκλημα, η δολοφονία του συγγραφέα Κώστα Ταχτσή, και ένα χαμένο χειρόγραφο τρυπώνουν στη μυθοπλασία, πυροδοτώντας μια ιστορία για όσους παλεύουν με τη φωτιά. Αθήνα. Τατόι. Πάρος. Αστυπάλαια. Αύγουστος 2021. «Ξέρω ποιος σκότωσε τον Ταχτσή», ψιθυρίζει ο παλαιοβιβλιοπώλης, ενώ ένας καθηγητής του Ποινικού Δικαίου, υποψήφιος για την Ακαδημία Αθηνών, βρίσκεται νεκρός στη μονοκατοικία του στο Ψυχικό, δίπλα σε γυναικεία ρούχα, σε έναν τόπο εγκλήματος που μοιάζει με θεατρικό σκηνικό. Ο αστυνόμος Χάρης Κόκκινος επιστρέφει εσπευσμένα από τις διακοπές του στην Πάρο σε μια φλεγόμενη πόλη, για να βρεθεί αντιμέτωπος με μια περίπλοκη υπόθεση, που ξεδιπλώνεται σαν μια μεγάλη παρτίδα σκάκι.

Κέλλη Κρητικού


Φωτογραφία από τον χρήστη Martin Lopez στο Pexels

Η Κέλλη Κρητικού είναι αρθρογράφος και βιβλιοκριτικός σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *